Πέμπτη 13 Μαρτίου 2014

5 μήνες μετά η σκόνη κατακάθησε


  • Ήταν αρχές Οκτωβρίου όταν σε συγκέντρωση του Συλλόγου γονέων του 3ου Δημοτικού χαρακτήρισα τη Δημοτική αρχή "ανεπαρκή" για τα θέματα που απασχόλησαν το σχολείο κατά τη διάρκεια των δύο χρόνων που ήμουν πρόεδρος του Συλλόγου. Δικαιολόγησα αυτή την κριτική μου λέγοντας πως δεν υπήρχε ουσιαστικό ενδιαφέρον ούτε καν για τα καθημερινά μικροπροβλήματα, πόσο μάλλον για να προωθηθούν ιδέες και προτάσεις που κάναμε. Κάνοντας την αυτοκριτική μου θεώρησα και τον εαυτό μου υπεύθυνο και δεν θέλησα να συνεχίσω να προεδρεύω.
  • Την επομένη κάποιοι καλοθελητές γονείς μετέφεραν -λιγάκι διαστρεβλωμένα όπως αποδείχτηκε- τα λεγόμενά μου στον Δήμαρχο και εκείνος βάλθηκε να αποδείξει πως είχα άδικο. Μας έφερε κανούριο φωτοτυπικό μηχάνημα (για το οποίο είχα "γκρινιάξει" στη συγκέντρωση) και έκανε ολόκληρο ταξίδι στην Αθήνα για να πάρει μερικές μπάλες και στρώματα από το ίδρυμα Κυριακού για να "εξοπλίσει" το γυμναστήριο και φυσικά να φωτογραφηθεί με ευτυχισμένους γονείς και παιδάκια. Η επικοινωνιακή σκόνη που σηκώθηκε κάλυψε τα μάτια των ψηφοφ..-συγγνώμη- γονέων και έγινα εγώ ο κακός.
  • Θυμήθηκα αυτά τα γεγονότα πριν μια βδομάδα όταν μου είπε η κόρη μου πως ξεκίνησαν τα μαθήματα Αγγλικών στο σχολείο - δύο μήνες πριν ολοκληρωθεί η σχολική χρονιά και με τα περισσότερα παιδάκια να μην έχουν την οικονομική δυνατότητα να πάνε στο φροντιστήριο (και να την είχαν τα μαθήματα στο σχολείο τα έχουν πληρωμένα και πρέπει να τα διδάσκονται-αλλά αυτό είναι άλλη κουβέντα). Για μαθήματα μουσικής ούτε λόγος φυσικά αν και υπάρχουν στο πρόγραμμα. Εννοείται πως η πρόταση που είχαμε κάνει για θέρμανση με γεωθερμία (με επιδοτούμενο ευρωπαικό πρόγραμμα) είναι κάπου στοιβαγμένη, αφού σίγουρα θα υπάρχει η προτεραιότητα της διαμόρφωσης κάποιας πλατείας σε ένα χωριό των 10 μόνιμων κατοίκων και των πολλών ετεροδημοτών του δεκαπενταύγουστου.Φυσικά οι πολιτικοί "αρμόδιοι" λίγο καιρό πριν έσκιζαν τα ιμάτια τους πως είναι θέμα ημερών να κλείσουν αυτά τα θέματα.
  • Όπως έλεγα και σε μια φίλη μου σήμερα το πρωί ο πολιτικός πρέπει να κρίνεται εκ του αποτελέσματος.Να έχει ένα όραμα ή να βλέπει ένα πρόβλημα και να το υλοποιεί ή να το λύνει σε συγκεκριμένο χρονικό διάστημα. Αν δεν τα καταφέρει οφείλει να μας εξηγήσει γιατί απέτυχε και όχι να ρίχνει τα βάρη αλλού.
  • Είχα πει σε εκείνη τη συγκέντρωση πως ο Δήμαρχος πριν πάει στο γραφείο του το πρωί πρέπει να λέει μια καλημέρα σε όλους τους Διευθυντές των σχολείων.Νομίζω πως μια κοινωνία που δεν προσέχει τα παιδιά της δεν έχει καμμιά ελπίδα προόδου. Πόσο μάλλον όταν προσέχει περισσότερο το τι λένε οι γέροι των καφενείων που οδηγούν έναν Δήμαρχο -κατά την ομολογία του- να αποσυρθεί από την πολιτική σκηνή.
  • (Οι παρατηρήσεις μου αφορούν μόνο το τρίτο δημοτικό με το οποίο έχω άμεση επαφή-μπορεί στα άλλα σχολεία τα πράγματα να είναι καλύτερα.Επίσης θέλω να επισημάνω την σημαντική βοήθεια που προσέφερε στις οικογένειες της Κόνιτσας η Κοινωφελής επιχείρηση του Δήμου με τη λειτουργία του Ωδείου,του ΚΔΑΠ και την διοργάνωση πολλών εκδηλώσεων για τα παιδιά κατά τη διάρκεια των τριών τελευταίων χρόνων).


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου