Δευτέρα 7 Μαΐου 2012

Οι πρώτες μου εκλογές

Ήταν η πρώτη μου προσπάθεια σε εκλογές και η πρώτη μεγάλη απογοήτευση. Η "ΔΡΑΣΗ-Φιλ.Συμμαχία" δεν πήρε ούτε 2% στην Επικράτεια. Προσπάθησα να διασπείρω τις ιδέες μιας παράταξης που ίσως ήταν από τις λίγες που -κατά ομολογία και των αντιπάλων- είχε "πρόγραμμα". Στην κάλπη όμως φάνηκε πως η κοινή γνώμη δεν θέλει τέτοια ,προτιμά το "λεφτά υπάρχουν" κι ας μην λέγεται ακριβώς έτσι.
Δεν θα είχα μπει σε αυτή τη διαδικασία αν δεν υπήρχε ο Νάσσος Χρυσίνας,το οποίο ευχαριστώ και δημόσια. Πολλά ευχαριστώ στα παιδιά από την Κόνιτσα (Ελένη,Ευανθία,Νίκο,Νίκο,Σούλα) που με πίστεψαν και βοήθησαν να ξεπεράσει η "Δράση" το 3% στην πόλη. Στα Γιάννενα ο Γιάννης, ο Κώστας , ο Χρήστος, ο Θοδωρής δούλεψαν μέρα-νύχτα για μένα ,τον Νάσσο και την Άντζελα . Οι δυό τελευταίοι υπήρξαν υπέροχοι συνυποψήφιοι και με στήριξαν όπου χρειάστηκα βοήθεια όντας άπειρος και πρωτάρης. Kαι πάνω από όλους ευχαριστώ την γυναίκα μου Φωτεινή που ήταν δίπλα μου από την πρώτη στιγμή.
Είναι λίγο κλισέ αλλά πραγματικά θέλω να ευχαριστήσω και τους 368 που με ψήφισαν στο νομό.
Σε όλη την προεκλογική περίοδο ήρθα σε αντιπαράθεση με αρκετούς φίλους που ανήκουν σε άλλες παρατάξεις. Αν πίκρανα κάποιους με τις τοποθετήσεις μου ,τους ζητώ συγγνώμη αλλά επιμένω σε αυτές και νομίζω ότι δεν αξίζει να χαλάσουν σχέσεις φιλίας χρόνων για αυτό.
Έστελνα κάθε βράδυ όσα mail μπορούσα να απαντήσω αλλά ήταν αδύνατο να το κάνω για όλους.
Σήμερα είμαι πιο ψύχραιμος , ενώ το μόνο που θέλω είναι και οι παρατάξεις να είναι το ίδιο για να κυβερνηθεί η χώρα. Η επανάσταση έγινε στην κάλπη και σίγουρα είναι πιο συνετό από το να γίνει στο δρόμο. Ας το σεβαστούμε για το καλό όλων μας.

1 σχόλιο:

  1. «Σε όλη την προεκλογική περίοδο ήρθα σε αντιπαράθεση με αρκετούς φίλους που ανήκουν σε άλλες παρατάξεις. Αν πίκρανα κάποιους με τις τοποθετήσεις μου ,τους ζητώ συγγνώμη αλλά επιμένω σε αυτές και νομίζω ότι δεν αξίζει να χαλάσουν σχέσεις φιλίας χρόνων για αυτό.»

    Όπως πάντα άψογος Θύμιο !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή