Παρασκευή 7 Απριλίου 2017

Ανανέωση

Ο Έσρα και η Έσθερ φτάνοντας για διακοπές κάθε χρόνο για μια δεκαετία σχεδόν τώρα , το πρώτο πράγμα που με ρωτάνε χαμογελώντας είναι τι καινούριο έφτιαξα φέτος διαψεύδοντας τον εαυτό μου για ακόμη μία φορά.
Αναρωτιέμαι πόσες φορές τα τελευταία χρόνια έχω πει "φτάνει ως εδώ" στα επιχειρηματικά μου σχέδια. Έχοντας πατήσει τα 44 σκέφτηκα πολλάκις  πως ήρθε η ώρα απλά να διαχειριστώ σωστά αυτά που έχω δημιουργήσει και να συντηρήσω έτσι το εισόδημά μου.
Βλέπω τριγύρω μου συνομίληκους που χρειάζονται και ψάχνουν την ανανέωση στη ζωή τους - άλλος με ταξίδια,άλλος με βιβλία,άλλος ψάχνοντας χόμπι. Τα έχω δοκιμάσει όλα όμως τίποτε δεν με κάνει πιο φρέσκο από μια καινούρια ιδέα που με την προοπτική να πετύχει ,μου απογειώνει τη διάθεση.
Δεν ξέρω κάποιον στον κύκλο μου που τα τελευταία χρόνια της κρίσης να αύξησε το εισόδημά του. Φυσικά ανήκω και εγώ σε αυτήν την κατηγορία. Αρνούμαι όμως να αλλάξω τον τρόπο ζωής μου επειδή βγάζω λιγότερα - το κίνητρο να σκεφτώ κάτι που θα με ισορροπήσει οικονομικά δημιουργείται έτσι.
Έχω καταστρώσει τα πλάνα μου για την επόμενη διετία ήδη. Τέσσερα σχέδια - όλα μέτριου ή χαμηλού ρίσκου, με λίγο κεφάλαιο ,επένδυση σε σωστούς συνεργάτες και πίστη στη διάρκεια τους (ποτέ δεν έχω κάνει "αρπαχτές" εξάλλου).
Από την εικοσαετή εμπειρία μου ξέρω πως είναι δύσκολο πράγμα να "διαβάσεις" την αγορά - μια μικρή λεπτομέρεια που δεν σχεδίασες σωστά μπορεί να κάνει ένα πλάνο να καταρεύσει (την έχω πατήσει δύο φορές εξάλλου).
Ξέρω μέσα μου πως έτσι θα είμαι μια ζωή. Δεν μπορώ να σκεφτώ τον εαυτό μου συνταξιούχο να περιμένει στη σιγουριά του γκισέ κάθε πρώτη του μηνός - θα είναι σαν να έχω σηκώσει λευκή σημαία.
Εξάλλου στα γεράματα θα χρειάζομαι περισσότερη ανανέωση έτσι δεν είναι;


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου