Πέμπτη 7 Ιουνίου 2018

Αναποδιές

Δεν πιστεύω σε Θεούς, δεν πιστεύω στα ζώδια, δεν μιστεύω στο "μάτι", δεν πιστεύω στο κάρμα - η μόνη μου πίστη είναι η επιστήμη και έτσι προσπαθώ να λύσω ο,τιδήποτε μου στέκεται εμπόδιο ή δεν καταλαβαίνω.
Είναι κάποιες μέρες όμως που ό,τι έχει να κάνει με μένα πάει στραβά: στη δουλειά (από τις σχέσεις με τους υπαλλήλους μέχρι τις προμήθειες και την ποσότητα της δουλειάς), στις προσωπικές -οικογενειακές κυρίως- συναναστροφές (ακόμη και με τα παιδιά μου που σπάνια έχει συμβεί να "ηλεκτρισθούμε") , στις επενδύσεις που τυχαίνει να έχω κάνει κατά καιρούς ή και σε θέματα υγείας (τέσσερα ράμματα στο κεφάλι...).
Οπότε ακόμη και ένας λογικός άνθρωπος όπως θέλω να πιστεύω πως είμαι, μπαίνει άθελά του στον πειρασμό της μη λογικής ερμηνείας. Εκπέμπω μήπως κάποια "αρνητική ενέργεια" αυτές τις μέρες, όλοι και όλα συνωμοτούν εναντίον μου, ο Ερμής πήρε ανάστροφες (ή κάπως έτσι τελοσπάντων..) ή με μάτιασαν οι οχτροί μου;
Κάποιες στιγμές ζηλεύω εκείνους που σε αντίστοιχη περίπτωση θα πήγαιναν να ανάψουν ένα κεράκι στην εκκλησία ή θα έκαναν μια ειλικρινή προσευχή μετάνοιας στο Θεό τους, για τα όποια κρίματα νομίζουν πως έπραξαν και τιμωρούνται για αυτά. Είμαι σίγουρος πως η πλάνη τους θα τους κάνει το λιγότερο να νοιώσουν καλύτερα.
Όμως αφού δεν ανήκω συνειδητά εδώ και χρόνια σε αυτήν την κατηγορία ψάχνω να βρω τρόπους να ξεφύγω από την δίνη αυτή. Και δυστυχώς για μένα οι παραδοσιακοί τρόποι (διάβασμα,μουσική ,αθλητισμός κλπ) δεν πιάνουν τόπο. Οπότε για να ξεχαστώ κάνω κάτι που δεν είμαι και πολύ οπαδός - το ρίχνω στη δουλειά! Εδώ και μερικές ώρες έχω μαζέψει γύρω στα 50 κιλά κεράσια, έχω καθαρίσει το σπίτι, έχω βάλει πλυντήρια,πότισα τα δέντρα και τα λουλούδια μου, μέχρι και κάτι χαρτιά που έπρεπε να στείλω σε μια υπηρεσία και περίμεναν εδώ και μήνες τα μάζεψα για να φύγουν αύριο.
Θα είμαι καλύτερα αργότερα; Δεν το ξέρω ακόμη αλλά η προσπάθειά μου είχε να κάνει με τούτον τον κόσμο!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου